Vanha 10.12.11, 00:32   #451 (linkki)
Banned
 
Rekisteröitynyt: 04/2008
Viestejä: 788
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Echi Näytä viesti
Puhumattakaan siitä, miten helvetin hienosti nuo haarniskat on tehty. Oikeasti, Suomesta et löydä yhtään larppaajaa, jolla olisi edes puoliksi yhtä hieno scale mail tai full plate. Kaiken huipuksi, ne vielä muistuttavat keskiaikaisen Novgorodin esikuvia. Noissa venäläisissä larpeissa kuolee joka vuosi jonkin verran porukkaa, en kyllä yhtään ihmettele.
Löytyskö lähdettä tuolle? Koitin etsiä mutten löytänyt, kiinnostaisi tietää mitä seurauksia tullut.
  Vastaa lainaten
Vanha 10.12.11, 12:28   #452 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 03/2011
Viestejä: 1343
Löysin tällaisen modin, hyvä hamstereille jotka haluavat maksimaalisen loottihinnan. Eli modi laskee kulta/paino-indeksin.

RelativePrice _ Gold per Weight Value at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

Modi ei ilmeisesti ole vielä valmis, ja joistakin bugeista kommenteissa on kitisty, mutta yleisesti ottaen toimii ihan hyvin. Toimii myös englannikielellä, tosin en kyllä tajua, miksi tekijä "pakottaa" vaihtamaan pelin käyttämän fontin kuvissa näkyvään. Niin, ja jos haluaa myydä useamman kuin yhden esineen kerrallaan, tuo tekijän kehittämä systeemi on hieman kömpelö, mutta ei se ainakaan vielä ole itselleni aiheuttanut niin harmaita hiuksia että olisin poistanut modia käytöstä.
__________________
Fractal Arc Midi / M4A87TD EVO / 2 x 4GB DDR3 / Phenom II X4 3.2GHz + Corator DS / Radeon HD6970 + Twin Turbo II / CX500 / SSDNow V300 + 1TB WD Green / Xonar DGX
  Vastaa lainaten
Vanha 10.12.11, 14:13   #453 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 10/2011
Viestejä: 53
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nightgaunt Näytä viesti
Löysin tällaisen modin, hyvä hamstereille jotka haluavat maksimaalisen loottihinnan. Eli modi laskee kulta/paino-indeksin.

RelativePrice _ Gold per Weight Value at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

Modi ei ilmeisesti ole vielä valmis, ja joistakin bugeista kommenteissa on kitisty, mutta yleisesti ottaen toimii ihan hyvin. Toimii myös englannikielellä, tosin en kyllä tajua, miksi tekijä "pakottaa" vaihtamaan pelin käyttämän fontin kuvissa näkyvään. Niin, ja jos haluaa myydä useamman kuin yhden esineen kerrallaan, tuo tekijän kehittämä systeemi on hieman kömpelö, mutta ei se ainakaan vielä ole itselleni aiheuttanut niin harmaita hiuksia että olisin poistanut modia käytöstä.
QD Inventory at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
Ajaa saman asian, tosin aika nopeasti sen itsekkin voi laskea
  Vastaa lainaten
Vanha 10.12.11, 23:06   #454 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 05/2007
Viestejä: 585
e: saa poistaa

Viimeinen muokkaaja Mahdoton tehtävä; 12.08.12 23:21.
  Vastaa lainaten
Vanha 11.12.11, 08:50   #455 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 03/2011
Viestejä: 1343
Ei ole kuin 149Mb itsellä. Oli jokin Chris' Whiterun HD retexture pack aiemmin käytössä, mutta latausajat muuttuivat 5-15s johonkin 2-3 minuuttiin, ei jaksanu enää venata. Olihan se hienon näköstä kyllä kun oli latautunut, mutta ei vaan jaksanut.
__________________
Fractal Arc Midi / M4A87TD EVO / 2 x 4GB DDR3 / Phenom II X4 3.2GHz + Corator DS / Radeon HD6970 + Twin Turbo II / CX500 / SSDNow V300 + 1TB WD Green / Xonar DGX
  Vastaa lainaten
Vanha 11.12.11, 18:09   #456 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 12/2008
Viestejä: 1262
Tässä on nyt tämän hetkinen must have modisetti, jonka pitäisi sopia 90% pelaajista. Eli ei mitään grafiikkamodeja, jotka tuovat botox-huulia naisille, tai perkkien tasovaatimuksia poistavia huorausmodeja. Ehdotelkaa ihmeessä lisättävää. Muistakaa se, että modin täytyy tosiaan miellyttää miltei kaikkia pelaajia ja se tuo Skyrimiin jotain sellaista, josta ei mielellään luopuisi.


Pelisysteemiä muokkaavat modit.

Pacing Revamp - Skill Rebalance - Better Leveling -

Tasapainottaa taitojen kehitystä. Tuosta vain skill rebalance eli Group 1 riittää, tasojen nousunopeutta voi pitää vaniljana tai hidastaa hieman. Itsellä käytössä 75% nopeus. Tasot nousevat ihan mukavaan tahtiin, mutta pelissä ei voi huorata entiseen malliin esim. smithing ja enchant taidon kanssa.

Morehttp://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1992

Timescales modified

Yöt ja aamut vilisevät hirvittävää tahtia Skyrimissa, modi hidastaa haluamasi määrän ajan kulumista. Varsinkin varkaalla vituttaa tehdä hiipimisreissuja, kun aamu valkenee muutamassa minuutissa. Toisaalta päivät kestävät myös pitempää, jolloin voit nauttia auringonpaisteesta.

Timescales modified at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community


Faster Horses

This mod makes all horses sprint faster! Tekee hevosiin jotain järkeä, 1.5 on sopiva ja erittäin realistinen, eikä tee hevosista yliluonnollija kipittäjiä. Vaniljassa ei hevosta ole oikein kannata hankkia matkan taittamiseen, sprinttaamalla pääsee yhtä nopeasti. Erittäin hyvä lisäys erityisesti niillä, jotka eivät käytä fast travel vaihtoehtoa.

Faster Horses at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

4GB Skyrim

Antaa pelin käyttää enemmän muistia hyödykseen ja vakauttaa peliä.

4GB Skyrim at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community


Grafiikkamodit.

Enhanced Night Skyrim

Kuka ei voisi pitää omaa universumiamme kauniina?

Enhanced Night Skyrim at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

Skyrim Sunglare V#

Aurinko on realistisempi.

Skyrim Sunglare V3 at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community


Realistic Water Textures 1 Point 5b

Kauniimmat vedet etc.


Realistic Water Textures 1 Point 5b at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community


Vurts Skyrim Flora Overhaul

Eli kuten nimi sanoo, tekee florasta nätimpää.

Vurts Skyrim Flora Overhaul at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

FXAA Injector Custom Settings-More Colourful and Realistic

Paras kokeilemani FXAA-modi, uskon monien jakavan mielipiteeni. Ei tee mitään dramaattista.


FXAA Injector Custom Settings-More Colourful and Realistic w at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

Serious HD Retexture Landscape Skyrim

Tekijän omaa kuvaus kertoo kaiken oleellisen:


I have changed many (80%) landscape taxture with high definition texture to 2048x2048px resolution but I stayed faithful the original not to spoil the design.


Serious HD Retexture Landscape Skyrim at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community


En lisännyt kasvoja ja vartaloita muokkaavia modeja, koska en ole testannut tarpeeksi niitä. Useimmat niistä tekivät hahmoista tällaisia. Ei kiitos:












__________________
"Kuuluks toi sinikettu siihen Requim modiin vaiko joku lisämodi?"

Viimeinen muokkaaja Echi; 12.12.11 00:30.
  Vastaa lainaten
Vanha 11.12.11, 18:52   #457 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 11/2006
Viestejä: 2257
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Echi Näytä viesti
Serious HD Retexture Landscape Skyrim


I have changed many (80%) landscape taxture with high definition texture to 2048x2048px resolution but I stayed faithful the original not to spoil the design.

Serious HD Retexture Landscape Skyrim at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
Muuttaako tuo lumen peittämiä juttuja, kuten puisia lankkuja, paremman näköisiksi? Ne ja joku huonoresoluutioinen tiiliseinä oikeastaan ainoat jotka häiritsee tuossa. (joskin jonkun kevyen paketin kyllä heitin, kun en vielä ole jaksanut selvittää mitä 6850 jaksaa pyörittää tuossa extrana, mutta se ei vaikuttanut noihin.)

Screenshottien perusteella vaikuttaa ainakin lumikinoksiin, mutta ei ollut kuvaa lankuista.

Edit. Suunnikkaan linkkaama QD Inventory at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community on ainakin melko lähellä must havea.
  Vastaa lainaten
Vanha 12.12.11, 00:36   #458 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 12/2008
Viestejä: 1262
Nyt on sitten ponifaneille alkanut tulemaan jo hieman modeja, johan tässä kestikin.

Kilven tekstuurit:





Assorted My Little Pony Shield textures at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

Nukkuma-alusta:

  Vastaa lainaten
Vanha 12.12.11, 01:03   #459 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 12/2002
Viestejä: 344
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Echi Näytä viesti
Nyt on sitten ponifaneille...
Vitun cancer..
  Vastaa lainaten
Vanha 12.12.11, 01:15   #460 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 08/2006
Viestejä: 471
Toi huilumoodin tekijä ainakin soittaa ku joku esikoululainen, en yhtäkään ponijaksoa ole kattonu niin en osaa sanoa onko tunnari juuri tuollainen mutta jos on niin aika helvetin paskaa. Minkä helvetin takia myös hevoselle pitää piirtää erillinen paint-silmä :/

Anime-otakuissa menee itsellä oma ymmärtämisen raja, osa niistä sentään kattoo jotain järkevää eikä pelkästään täysin lapsille suunnattuja ohjelmia (Tosin onhan niissäkin niitä sairaita tapauksia, aika paljonkin. Taitaa samaa porukkaa olla nämä pronies tjsp. miksi ny itseään kutsuvat).
__________________
"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise. - Thomas Gray

Viimeinen muokkaaja Thokri; 12.12.11 01:34.
  Vastaa lainaten
Vanha 12.12.11, 03:24   #461 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 12/2008
Viestejä: 1262
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Thokri Näytä viesti
Toi huilumoodin tekijä ainakin soittaa ku joku esikoululainen, en yhtäkään ponijaksoa ole kattonu niin en osaa sanoa onko tunnari juuri tuollainen mutta jos on niin aika helvetin paskaa.
Ei kuulosta kyllä tunnarilta, jos on, niin hieman on kyllä hakusessa.

Tuossa on oikea tunnari ponimodin kanssa:


__________________
"Kuuluks toi sinikettu siihen Requim modiin vaiko joku lisämodi?"
  Vastaa lainaten
Vanha 12.12.11, 23:07   #462 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 10/2011
Viestejä: 53
Haastetta luolastoihin:

Deadly Traps and Sickly Diseases at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
Deadly traps käytössä

Subliminal Traps at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
Alternate pressure plate ja semi transparent tripwire käytössä

Olis hauska muuttaa nuolten painoa vaikkapa nollasta 0,1:een. Tosin skyrim nexusissa en ainakaan tälläista modia ole löytänyt. Jos tuollainen modi on niin voisiko joku linkata?
  Vastaa lainaten
Vanha 13.12.11, 22:28   #463 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 05/2007
Viestejä: 585
e: saa poistaa

Viimeinen muokkaaja Mahdoton tehtävä; 12.08.12 23:21.
  Vastaa lainaten
Vanha 14.12.11, 07:30   #464 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 04/2003
Viestejä: 1241
Joskus joku asiasta kysyikin :

Oliskohan tuohon archeryyn jotain ratkaisua olemassa kun tuntuu että nuolet lentävät kohteesta läpi jos on tarpeeksi paljon etäisyyttä? Vituttaa kun 90% tappamisista suoritan nuolilla ja osumatarkkuus kyllä riittää pitkästäkin matkasta, mutta nuolet menevät läpi eivätkä aiheuta damagea lainkaan. Ja mikäänhän ei ole niin tyydyttävää kuin kunnon headshot pitkän matkan päästä, juuri niitä archeryn kiistattomia etuja.
__________________
Olen mitä sattuu löytymään
  Vastaa lainaten
Vanha 14.12.11, 07:58   #465 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 10/2011
Viestejä: 53
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zakk Näytä viesti
Joskus joku asiasta kysyikin :

Oliskohan tuohon archeryyn jotain ratkaisua olemassa kun tuntuu että nuolet lentävät kohteesta läpi jos on tarpeeksi paljon etäisyyttä? Vituttaa kun 90% tappamisista suoritan nuolilla ja osumatarkkuus kyllä riittää pitkästäkin matkasta, mutta nuolet menevät läpi eivätkä aiheuta damagea lainkaan. Ja mikäänhän ei ole niin tyydyttävää kuin kunnon headshot pitkän matkan päästä, juuri niitä archeryn kiistattomia etuja.
Lisää tämä Skyrimprefs:iin
[Actor]
fVisibleNavmeshMoveDist=14000.0000
  Vastaa lainaten
Vanha 14.12.11, 08:17   #466 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 12/2008
Viestejä: 1262
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zakk Näytä viesti
Joskus joku asiasta kysyikin :

Oliskohan tuohon archeryyn jotain ratkaisua olemassa kun tuntuu että nuolet lentävät kohteesta läpi jos on tarpeeksi paljon etäisyyttä? Vituttaa kun 90% tappamisista suoritan nuolilla ja osumatarkkuus kyllä riittää pitkästäkin matkasta, mutta nuolet menevät läpi eivätkä aiheuta damagea lainkaan. Ja mikäänhän ei ole niin tyydyttävää kuin kunnon headshot pitkän matkan päästä, juuri niitä archeryn kiistattomia etuja.
Osta jalkajousi... Jos et huomannut, niin nuolilla on ballistinen rata ja kantoetäisyys, joka mutkittaa asioita jonkin verran. Niitä ei voi ampua satojen metrien päähän. Seuraavaksi varmaan haluat konekivääriä peliin.
__________________
"Kuuluks toi sinikettu siihen Requim modiin vaiko joku lisämodi?"
  Vastaa lainaten
Vanha 14.12.11, 08:31   #467 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 02/2007
Viestejä: 3724
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Echi Näytä viesti
Osta jalkajousi... Jos et huomannut, niin nuolilla on ballistinen rata ja kantoetäisyys, joka mutkittaa asioita jonkin verran. Niitä ei voi ampua satojen metrien päähän. Seuraavaksi varmaan haluat konekivääriä peliin.
Mikäli et ole huomannut niin tässä on noiden nuolien kantama aika pieni. Ja se ei suinkaan johdu siitä että ei osaa ampua tarpeeksi ylös ottaakseen huomioon juurikin tuon ballistisen radan vaan se nuoli ei vain yksinkertasesti tee vahinkoa tietyn matkan jälkeen. Vaikka selvästi näet että nuoli osuu siinä 200 metrin päässä olevaan mammuttiin niin silti se ei osukaan.

Tuolla pikku kikalla jonka Suunnikas tuohon laittoi tuo asia korjautuu ja ne osuu miltä matkalta vaan kunhan onnistuu vain sen radan arvioimaan oikein.
  Vastaa lainaten
Vanha 14.12.11, 11:14   #468 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 01/2000
Viestejä: 411
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suunnikas Näytä viesti
Lisää tämä Skyrimprefs:iin
[Actor]
fVisibleNavmeshMoveDist=14000.0000
Mahtikamaa, juuri tätä kaipasinkin
__________________
-sacro-
  Vastaa lainaten
Vanha 14.12.11, 12:51   #469 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 07/2002
Viestejä: 139
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ojisama Näytä viesti
Muuttaako tuo lumen peittämiä juttuja, kuten puisia lankkuja, paremman näköisiksi? Ne ja joku huonoresoluutioinen tiiliseinä oikeastaan ainoat jotka häiritsee tuossa. (joskin jonkun kevyen paketin kyllä heitin, kun en vielä ole jaksanut selvittää mitä 6850 jaksaa pyörittää tuossa extrana, mutta se ei vaikuttanut noihin.)

Screenshottien perusteella vaikuttaa ainakin lumikinoksiin, mutta ei ollut kuvaa lankuista.

Edit. Suunnikkaan linkkaama QD Inventory at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community on ainakin melko lähellä must havea.
Itsellä oli toi serious HD landscape, mutta eilen vaihdoin sen skyrim HD 2k textures pakettiin, mihin oli tullut landscape matkaan. Minusta toi serious HD jää valitettavasti tuon HD 2k paketin jalkoihin. Mutta tuossakaan paketissa ei ole korjattu niitä lumisia lankkuja.
  Vastaa lainaten
Vanha 15.12.11, 03:20   #470 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 12/2008
Viestejä: 1262
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Echi Näytä viesti
Osta jalkajousi... Jos et huomannut, niin nuolilla on ballistinen rata ja kantoetäisyys, joka mutkittaa asioita jonkin verran. Niitä ei voi ampua satojen metrien päähän. Seuraavaksi varmaan haluat konekivääriä peliin.
Mielestäni osumatarkkuus ja etäisyys ovat kohdillaan. Ja pelaan varkaalla.
__________________
"Kuuluks toi sinikettu siihen Requim modiin vaiko joku lisämodi?"
  Vastaa lainaten
Vanha 17.12.11, 05:52   #471 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 05/2010
Viestejä: 265
Uusi lupaava UI-modi:

SkyUI at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community!

Videota: http://www.youtube.com/watch?v=0dZl5Iujsbk
  Vastaa lainaten
Vanha 17.12.11, 08:00   #472 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 04/2003
Viestejä: 1241
Varsin mainiolta UI:lta vaikuttaa
__________________
Olen mitä sattuu löytymään
  Vastaa lainaten
Vanha 17.12.11, 12:25   #473 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 03/2011
Viestejä: 17
Moninpeli skyrimiin, mahtavaa! Skyrim Online adds multiplayer: not quite ready for primetime | PC Gamer
  Vastaa lainaten
Vanha 17.12.11, 12:31   #474 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 01/2003
Viestejä: 17555
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kove Näytä viesti
Turhaakin turhempi modi. Tuskin tulee edes toimimaan.
__________________
Koneen speksit | SiK | Työpöytä.
"Why do pricks go in cunts? It's the natural order of things."
- Eräs kääpiöseppä Viziman laitamilla.
  Vastaa lainaten
Vanha 17.12.11, 13:44   #475 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 08/2002
Viestejä: 349
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Echi Näytä viesti
4GB Skyrim

Antaa pelin käyttää enemmän muistia hyödykseen ja vakauttaa peliä.
Kiitos hyvästä listasta, toivottavasti päivität sitä myös tarpeen mukaan

Onko muuten tuo 4GB mukana tuossa uusimmassa Skyrim päivityksessä, joku sanoi että tuon pitäisi nyt tukea isompia muistimääriä kuin vain 2GB?
__________________
Bambi
  Vastaa lainaten
Vastaa

Hae ketjusta:

Laajennettu haku

Hyppää alueelle:




Kaikki ajat ovat GMT +3. Kello on nyt 03:14.