Vanha 24.11.13, 23:59   #1 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 04/2007
Viestejä: 4344
Autoa ostamassa, mitä otan huomioon?

Tarkoitus ostaa uutta autoa, koska nykyisessä 1993 vuoden Civicissä alkaa maalit kupruilla, mutta ei ole enää järkeä laittauttaa tuota siistiin kuntoon. Lähinnä tuota ruostetta on valkoisesta maalipinnasta saanut peittoon hinkkaamalla hieman bensaisella rätillä.

Tarkoitus ostaa siis noin 4-8k euron porrasperäinen Audi A4/A6 ja mieluusti 2000 luvulta, koska nuo 90 lukuiset korit ovat hieman liian kulmikkaita. Mieluusti musta, mutta myös tummansininen kelpaa, joka on todella lähellä tuollaista mustaa (Ei siis niitä ihan räikeän sinisiä), myös kirkkaan punaiset kiinnostaa.

Nykyinen 1,5 litrainen automaatti ei hirveästi kuluta bensaa, mutta rajana voitaisiin pitää minimissään 1,8 Turboa ja maksimissaan 2,4 litraista V6:sta.
Sekä manuaali että automaatti kelpaa, mutta mieluummin manuaali vain jos auto on nimenomaan 1,8 Turbo. Vain bensakoneita.

Mitä esim. tästä kannattaisi ottaa selville ennen ostopäätöstä,
Audi A4 1.8T Porrasperä 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Myös muita autoja voi ehdottaa, jotka soveltuvat kriteereihini ja mitä niistä kannattaisi ottaa huomioon. Aiemmin ollut käsitys, että nämä täyssinkityt korit eivät pääsisi ruostumaan, mutta mitä nyt lukenut foorumeilta, niin ainakin A6:ssa on monesti alkanut maalit "kupruilemaan". Jos tuollaista on autossa ollut, mutta merkkiliikkeessä oltaisiin saatu kohta korjattua alkuperäisen näköiseksi, niin onko lisäongelmia tiedossa, vai kannattaako katsella vain autoja, joissa ei mitään ruosteen alkua vielä ole? Eipä ole myöskään tullut nykyistä autoa oikein vahattua, mutta paljonko tällaisen Audin hyvässä pito kuluttaisi vahauksen osalta euroja vuodessa ja onko jakopääremppaa kalliimpia huoltoja tiedossa näin yleisesti?

Muutos 2014:
Tässä on nyt tullut säästeltyä useampi kuukausi ja kasassa olisi nyt 12000 euron hintainseenkin varat, mutta alkoi suunnattomasti houkuttelemaan tuollainen 2006-2007 vuoden A6:n ja niitä löytyy multritronic automaattivaihteistollakin ihan hyvin nettiautosta noin 15000-17000 eurolla.
Nykybudjetillakin saisi varmasti tuollaisen 14000 euron Audin tingattua sopivaan hintaan, mutta niissä tahtoo olla vielä tuossa hintaluokassa kilometrejä niin hurjasti, päältä 220tkm ja alkoi himottamaan joku tuollainen 150tkm ajettu, kun niitä saisi sitten vielä pari tonnia säästämällä.
Mitä tuollaista C6 A6 2.0 TFSI Multitroniccia ostettaessa kannattaa erityisesti ottaa huomioon? Onko noissa 150tkm ajetuissa vielä mitään sellaista isoa vikaa mitä ei pakosta ensisilmäyksellä huomaa mutta kannattaisi olla varuillaan? Entä onko noissa ulkomaan tuonneissa paljon eroja, että uskaltaako ihan hyvissä mielin ostaa esim. Saksasta uitetun auton, kun noi ajotietokoneet on ilmeisesti täysin päivitettävissä Suomeen sopivimmiksi jne?
__________________
M: Kaikki NES pelini (CIB)

Viimeinen muokkaaja Jabra; 02.03.14 02:52.
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 09:10   #2 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 01/2005
Viestejä: 4190
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jabra Näytä viesti
Tarkoitus ostaa uutta autoa, koska nykyisessä 1993 vuoden Civicissä alkaa maalit kupruilla, mutta ei ole enää järkeä laittauttaa tuota siistiin kuntoon. Lähinnä tuota ruostetta on valkoisesta maalipinnasta saanut peittoon hinkkaamalla hieman bensaisella rätillä.

Tarkoitus ostaa siis noin 4-8k euron porrasperäinen Audi A4/A6 ja mieluusti 2000 luvulta, koska nuo 90 lukuiset korit ovat hieman liian kulmikkaita. Mieluusti musta, mutta myös tummansininen kelpaa, joka on todella lähellä tuollaista mustaa (Ei siis niitä ihan räikeän sinisiä), myös kirkkaan punaiset kiinnostaa.

Nykyinen 1,5 litrainen automaatti ei hirveästi kuluta bensaa, mutta rajana voitaisiin pitää minimissään 1,8 Turboa ja maksimissaan 2,4 litraista V6:sta.
Sekä manuaali että automaatti kelpaa, mutta mieluummin manuaali vain jos auto on nimenomaan 1,8 Turbo. Vain bensakoneita.

Mitä esim. tästä kannattaisi ottaa selville ennen ostopäätöstä,
Audi A4 1.8T Porrasperä 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Myös muita autoja voi ehdottaa, jotka soveltuvat kriteereihini ja mitä niistä kannattaisi ottaa huomioon. Aiemmin ollut käsitys, että nämä täyssinkityt korit eivät pääsisi ruostumaan, mutta mitä nyt lukenut foorumeilta, niin ainakin A6:ssa on monesti alkanut maalit "kupruilemaan". Jos tuollaista on autossa ollut, mutta merkkiliikkeessä oltaisiin saatu kohta korjattua alkuperäisen näköiseksi, niin onko lisäongelmia tiedossa, vai kannattaako katsella vain autoja, joissa ei mitään ruosteen alkua vielä ole? Eipä ole myöskään tullut nykyistä autoa oikein vahattua, mutta paljonko tällaisen Audin hyvässä pito kuluttaisi vahauksen osalta euroja vuodessa ja onko jakopääremppaa kalliimpia huoltoja tiedossa näin yleisesti?
Jos sä haluat että auto ei ruostu heti niin älä nyt hemmetissä osta mitään 12v vanhaa linttaa!

Pintahan voi olla mitä vain, mutta kuvassa 100tkm 2006 Audin pohja!



Täyssinkitty juuh...

8t€ saa jo 100-150tkm ja 2005vm autoja, mutta jos on pakko olla Audi niin ne on juurikin noita +10v vanhoja jolla on ajettu +200tkm...

Viimeinen muokkaaja luukkonen; 25.11.13 09:21.
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 11:27   #3 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 04/2007
Viestejä: 4344
Mitkähän Volkswagenin mallit sopis mun kriteereihin ja saako niitäkin jo muka noin uusia ja vähän ajettua samaan hintaan...
__________________
M: Kaikki NES pelini (CIB)
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 12:28   #4 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 01/2005
Viestejä: 4190
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jabra Näytä viesti
Mitkähän Volkswagenin mallit sopis mun kriteereihin ja saako niitäkin jo muka noin uusia ja vähän ajettua samaan hintaan...
VAGia et saa 8t€ -05 ja alle 200tkm ajettua...

Ellei ole joku polo tms. Koppimopo...
__________________
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 13:27   #5 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 05/2004
Viestejä: 1872
Ja koko Vagia ei kannata ostaakkaan
__________________
Intel Core i7 3770K @4,4Ghz - Asus Maximus V Gene - Antec Kühler 920 - 8Gb Corsair Vengeance LP 1600Mhz - PNY GeForce GTX 780 XLR8 OC - Ocz Agility 3 120Gb - Super Flower Golden King Platinum 650W - Asus Vulcan Pro ANC - Razer Deathadder 2013
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 13:29   #6 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 06/2007
Viestejä: 2815
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jabra Näytä viesti
Tarkoitus ostaa uutta autoa, koska nykyisessä 1993 vuoden Civicissä alkaa maalit kupruilla, mutta ei ole enää järkeä laittauttaa tuota siistiin kuntoon. Lähinnä tuota ruostetta on valkoisesta maalipinnasta saanut peittoon hinkkaamalla hieman bensaisella rätillä.

Tarkoitus ostaa siis noin 4-8k euron porrasperäinen Audi A4/A6 ja mieluusti 2000 luvulta, koska nuo 90 lukuiset korit ovat hieman liian kulmikkaita. Mieluusti musta, mutta myös tummansininen kelpaa, joka on todella lähellä tuollaista mustaa (Ei siis niitä ihan räikeän sinisiä), myös kirkkaan punaiset kiinnostaa.

Nykyinen 1,5 litrainen automaatti ei hirveästi kuluta bensaa, mutta rajana voitaisiin pitää minimissään 1,8 Turboa ja maksimissaan 2,4 litraista V6:sta.
Sekä manuaali että automaatti kelpaa, mutta mieluummin manuaali vain jos auto on nimenomaan 1,8 Turbo. Vain bensakoneita.

Mitä esim. tästä kannattaisi ottaa selville ennen ostopäätöstä,
Audi A4 1.8T Porrasperä 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Myös muita autoja voi ehdottaa, jotka soveltuvat kriteereihini ja mitä niistä kannattaisi ottaa huomioon. Aiemmin ollut käsitys, että nämä täyssinkityt korit eivät pääsisi ruostumaan, mutta mitä nyt lukenut foorumeilta, niin ainakin A6:ssa on monesti alkanut maalit "kupruilemaan". Jos tuollaista on autossa ollut, mutta merkkiliikkeessä oltaisiin saatu kohta korjattua alkuperäisen näköiseksi, niin onko lisäongelmia tiedossa, vai kannattaako katsella vain autoja, joissa ei mitään ruosteen alkua vielä ole? Eipä ole myöskään tullut nykyistä autoa oikein vahattua, mutta paljonko tällaisen Audin hyvässä pito kuluttaisi vahauksen osalta euroja vuodessa ja onko jakopääremppaa kalliimpia huoltoja tiedossa näin yleisesti?
Käytttyjä autoja on turha alkaa valkkaamaa värin perusteella. Audi A6 4D A6 SEDAN 2.0 CVT 96KW Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 14:00   #7 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 04/2007
Viestejä: 4344
Kyllä mä sitten mieluusti säästän pari tonnia lisää, jotta värikin alkaa mielyttämään.
__________________
M: Kaikki NES pelini (CIB)
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 14:12   #8 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 08/2013
Viestejä: 1279
Jos olisin ostamassa 300tkm ajettua autoa, niin sijoittaisin siihen max. 2000euroa. Toisin sanoen säästäisin sen pari tonnia ennemmin kilsoihin kuin väriin, jotta ei tarvitse aivan paalikamalla ajella. Tietty loistaahan se punainen mukavasti korjaamon pihalla
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 14:21   #9 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 02/2007
Viestejä: 2973
Kylläpä taas on joillakuilla tummat lasit päässä. VAG-konsernin autot nimenomaan ovat niitä kannattavia ostoksia tässä hinta/ikäluokassa. Uudemmat (2005 ->) eivät sitten enää. Tuon 1996-2004 korin Audi A6 on kyllä kestävä peli, mutta useimmilla nettiauton yksilöillä on jo mittarissa se 300tkm ja enemmän.

Onnea etsinnöille, sen täydellisen ehjän maalipinnan löytäminen 10-15 vuotiaasta autosta on melkoisen haastava urakka (oletan että kysyjä asuu helsingissä koska paikkakuntaa ei mainittu, eli siellä maalipinta on vielä erityiskoetuksella)
__________________
DIY i7-3930k 32GB Hackintosh |13" MBA mid2011 | TAMPERE, HERVANTA :--D
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 14:28   #10 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 03/2008
Viestejä: 547
Aikaisemmin linkkaamasi B6 korimallin A4:set ovat huollettuina melko pomminvarmoja pelejä etenkin kyseisellä 1,8t tekniikalla. Tietysti jos katselee lähemmäs 300tkm ajettua yksilöä ja etenkin lastutettua, niin esille nousee mm. turbon kunto(onko huollettu/vaihdettu jne.) ja kytkimen toimintaan kannattaa myös kiinnittää huomiota. Kilometrithan itsessään eivät aina sano mitään jos autoa on huollettu säntillisesti ja korjattu asianmukaisesti.

Kyseiseen 1,8t tekniikkaan jakopääremontin teettäminen sisältäen vesipumpun maksaa keskimäärin osineen-/töineen n. 500€ jos ei Audilla teetätä. Vahauksen teetättäminen "käsityönä" maksaa paikasta riippuen n. 40-100€. Jos itsellä on siihen mahdollisuus, niin markettivahat eivät montaa euroa maksa.

Jos Audi hakusassa niin paljon tietoa löytyy Audiclubin foorumilta: Audifinns

Audi A4 B6 ostoa harkitsemassa - Audifinns
Kyseisen topicin lukemalla olet jo hieman viisaampi ja hakua kannattaa käyttää.
__________________
Asus M4A87TD EVO | Phenom II X4 965BE 3.4GHz | Sapphire R9 280X Dual-X | Asus Xonar DG | Kingston HyperX Blu 1600MHZ DDR3 (2x2)+(2x4) | 500g+ 1Tb F3 Samsung | Sonata III @ 500w
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 14:50   #11 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 07/2001
Viestejä: 3424
K: Mitä otan huomioon (pikkubudjetilla, toim. huom)
V: Väri on viimeinen asia mitä katsot
__________________
- Tyhmä kerskuu hevosellaan, hullu vaimollaan ja lahjaton lapsillaan
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 15:01   #12 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 05/2001
Viestejä: 1257
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja luukkonen Näytä viesti
VAGia et saa 8t€ -05 ja alle 200tkm ajettua...

Ellei ole joku polo tms. Koppimopo...
Pikavilkaisulla nettiautoon: pari passattia ja nippu golffeja lähtee noilla spekseillä. Muita malleja en jaksanut etsiä. Nämä siis Volkswagenilta.
__________________
"Oh, hang on, that is the throb of a turbocharged flat-4 engine. A sound which, all over the world, heralds the imminent arrival of a moron." -Jeremy Clarkson
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 16:47   #13 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 01/2005
Viestejä: 4190
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T-Rex Näytä viesti
Pikavilkaisulla nettiautoon: pari passattia ja nippu golffeja lähtee noilla spekseillä. Muita malleja en jaksanut etsiä. Nämä siis Volkswagenilta.
http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=100351628&tb=tmp_fin d_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?qs=Y?id=100351628@tb=tmp_find_agent &id_model=69#Seat

Vag-konserni, vähintään -05 ei kilometrirajaa, 1.8 bensa manuaali...

Pudotetaan niin että 10v vanha kelpaa niin löytyy muutama alle 200tkm ajettu volkkari...

http://www.nettiauto.com/listAdvSear...tmp_find_agent

Audia näin nopeasti vilkaistuna yhden ja sillä oli ajettu 199tkm...
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 16:57   #14 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 01/2005
Viestejä: 4190
Seat Leon 1.8 20VT Formula Racing 5d KATSO ESITTELYVIDEO! Viistoperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto

Mitähän tuolle on tapahtunut kun kaksikilpinen? Mut muuten ihan näppärän näköinen ja jos korjaus on tehty oikein ja hyvin niin varmasti hyvä auto...
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 17:13   #15 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 05/2001
Viestejä: 1257
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja luukkonen Näytä viesti
Nettiauto - Audi: Kaikki mallit,*Volkswagen: Kaikki mallit,*Skoda: Kaikki mallit,*Seat: Kaikki... Haun tulokset[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?qs=Y?id=100351628@tb=tmp_find_agent &id_model=69#Seat

Vag-konserni, vähintään -05 ei kilometrirajaa, 1.8 bensa manuaali...

Pudotetaan niin että 10v vanha kelpaa niin löytyy muutama alle 200tkm ajettu volkkari...

Nettiauto - Audi: Kaikki mallit,*Volkswagen: Kaikki mallit,*Skoda: Kaikki mallit,*Seat: Kaikki... Haun tulokset

Audia näin nopeasti vilkaistuna yhden ja sillä oli ajettu 199tkm...
Viestissäsi oli alle 8k€, 2005 ja alle 200tkm. Ei mitään moottorista. Näitä volkkareita löytyy nippu nettiautosta. Toki jos otetaan moottorikriteerikin tähän mukaan (joka toki AP:n viestistä löytyy, nyt kun tarkemmin sen luen) niin valikoimalle käy hassusti...
__________________
"Oh, hang on, that is the throb of a turbocharged flat-4 engine. A sound which, all over the world, heralds the imminent arrival of a moron." -Jeremy Clarkson
  Vastaa lainaten
Vanha 25.11.13, 17:15   #16 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 01/2005
Viestejä: 4190
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T-Rex Näytä viesti
Viestissäsi oli alle 8k€, 2005 ja alle 200tkm. Ei mitään moottorista. Näitä volkkareita löytyy nippu nettiautosta. Toki jos otetaan moottorikriteerikin tähän mukaan (joka toki AP:n viestistä löytyy, nyt kun tarkemmin sen luen) niin valikoimalle käy hassusti...
No aloittaja sano 1.8 pienin...

En laittanut sitä tuossa erikseen kun se oli jo mainittu... Olishan senkin voinnut vielä laittaa niin ei tulis turhia sekaannuksia...
  Vastaa lainaten
Vanha 02.03.14, 02:52   #17 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 04/2007
Viestejä: 4344
Tässä on nyt tullut säästeltyä useampi kuukausi ja kasassa olisi nyt 12000 euron hintainseenkin varat, mutta alkoi suunnattomasti houkuttelemaan tuollainen 2006-2007 vuoden A6:n ja niitä löytyy multritronic automaattivaihteistollakin ihan hyvin nettiautosta noin 15000-17000 eurolla.
Nykybudjetillakin saisi varmasti tuollaisen 14000 euron Audin tingattua sopivaan hintaan, mutta niissä tahtoo olla vielä tuossa hintaluokassa kilometrejä niin hurjasti, päältä 220tkm ja alkoi himottamaan joku tuollainen 150tkm ajettu, kun niitä saisi sitten vielä pari tonnia säästämällä.
Mitä tuollaista C6 A6 2.0 TFSI Multitroniccia ostettaessa kannattaa erityisesti ottaa huomioon? Onko noissa 150tkm ajetuissa vielä mitään sellaista isoa vikaa mitä ei pakosta ensisilmäyksellä huomaa mutta kannattaisi olla varuillaan? Entä onko noissa ulkomaan tuonneissa paljon eroja, että uskaltaako ihan hyvissä mielin ostaa esim. Saksasta uitetun auton, kun noi ajotietokoneet on ilmeisesti täysin päivitettävissä Suomeen sopivimmiksi jne?
  Vastaa lainaten
Vanha 02.03.14, 04:39   #18 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 06/2006
Viestejä: 129
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Manakuski Näytä viesti
Ja koko Vagia ei kannata ostaakkaan
Ja bmw olisi se kannattava ja ennenkaikkea luotettava vaihtoehto eikö


Mutta alkuperäiseen kysymykseen niin tuon korimallin a4 1.8t koneella on melkoinen ikiliikkuja. Turbo noilla kilsoilla on varmastikin jo vaihdettu. Puolia noista menee sillointällöin.

edit.
A6 2.0tfsi ei myöskään yhtään hullumpi vaihtoehto. toki ostaisin ennemmin samalla rahalla a4 samalla koneella, nelivedolla ja kaikilla herkuilla kuin karvalakki a6...
  Vastaa lainaten
Vanha 02.03.14, 07:36   #19 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 05/2004
Viestejä: 1872
Ennemmin vaikka E30 316i tai E28 520i kuin yksikään etuvetoinen Audi...

Quattro ehkä noita vanhuksia parempi jopa.
__________________
Intel Core i7 3770K @4,4Ghz - Asus Maximus V Gene - Antec Kühler 920 - 8Gb Corsair Vengeance LP 1600Mhz - PNY GeForce GTX 780 XLR8 OC - Ocz Agility 3 120Gb - Super Flower Golden King Platinum 650W - Asus Vulcan Pro ANC - Razer Deathadder 2013
  Vastaa lainaten
Vanha 02.03.14, 10:08   #20 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 10/2000
Viestejä: 5082
Itse ostin oman jetan (2007, 1.6l bensa, 92tkm) siihen 12k hintaan. Hemmetin siistissä kunnossa ja ei ole mitään ongelmaa ollut. Nyt on ollut 120tkm huolto ja katsastus ja ei mitään moitittavaa sen suhteen. Ajan joka arkipäivä sen 120km työmatkaa, joten about 35tkm tulee vuodessa.

Ihan vain sen takia, että voit vähän vertailla hintoja jos tulee vähän "liiankin hyvää ollakseen totta" eteen. Itse ostin tuon tosin laakkoselta, joten yksityisiltä voi odottaa vähän kevyempää hintaa.
__________________
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja evoluutio
Sulla onkin asennevamma mua kohtaan. Se taas on sun ongelma. Kannattaa joskus oikeasti miettiä toisten sanomisia vaikka olisit täysin eri mieltä ja sappinesteet nousis ylös.
  Vastaa lainaten
Vanha 02.03.14, 10:46   #21 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 08/2012
Viestejä: 208
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jabra Näytä viesti
Mulla ollut yksi tämän mallin Audi vuodelta 2000.

Ruostui erittäin pahasti ovilistojen alta ja takaa rekisterikilven vierestä.
__________________
XOXOXO
  Vastaa lainaten
Vanha 02.03.14, 21:19   #22 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 10/2000
Viestejä: 5082
Vanhemmilla oli 1996 A4 2.6l V6 Avant ja siinä taas maali hilseili irti takaluukusta. Ihan kuin sinkitys olisi mennyt keturalleen yms. Muuten tuo ei kyllä ruosteinen ollut. Toki autossakin oli kilometrejä sen 30tkm --> 450tkm joten pieniä vaivoja siltä pystyi odottamaankin sen loppuvaihella Joten sen elinkaaren aikana siitä vaihdettiin aikas paljonkin palikkaa (kulutusosat). Ainoa sellainen osa, mikä tuli odottamattomana oli jäähdytin. Se laukesi ihan elinkaaren lopulla. Jossain 400tkm kohdalla.

Muuten tuo oli hemmetin mukava ajaa.
- tukivarsia vaihdettiin normaaliin A4-tapaan...tai niiden pultteja oikeastaan
- takalasin pyyhkijä sanoi sopparin irti (tyyppivika sekin..)
- alkuvaiheessa tuolla oli joku mieltymys vesipumppuihin...3kpl meni ennen 160tkm ellen väärin muista.
__________________
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja evoluutio
Sulla onkin asennevamma mua kohtaan. Se taas on sun ongelma. Kannattaa joskus oikeasti miettiä toisten sanomisia vaikka olisit täysin eri mieltä ja sappinesteet nousis ylös.
  Vastaa lainaten
Vanha 03.03.14, 11:23   #23 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 12/2008
Viestejä: 422
Lexus IS 200 Sedan (AA) 1980cm3 Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto Äh unoha ne vaginat ja siitä auto Tojotan luotettavalla tekniikalla.
  Vastaa lainaten
Vanha 03.03.14, 13:04   #24 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 02/2010
Viestejä: 2636
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jobee Näytä viesti
edit.
A6 2.0tfsi ei myöskään yhtään hullumpi vaihtoehto. toki ostaisin ennemmin samalla rahalla a4 samalla koneella, nelivedolla ja kaikilla herkuilla kuin karvalakki a6...
A6:ssa on 170hv versio tuosta TFSI:stä, A4:ssa 200. Ei vaikea päättää kumman ottaisi, varsinkin jos quattron vielä iskee 4:n...
__________________
4770K / 8GB / >600GB SSD / 1TB / HD7870XT
NAS4Free: Zalman Z9+ / i3-3225 / 8GB / 15TB
HTPC: Antec NSK1300 / AMD 905e / 6 GB / HD3450 passive / Pana ST50 55" 3D
  Vastaa lainaten
Vanha 04.03.14, 00:16   #25 (linkki)
 
Rekisteröitynyt: 04/2007
Viestejä: 4344
Audi A4 1.8T Sedan **EDULLINEN SPORTTI** Porrasperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

Ajattelin mennä tuota katsomaan, mutta onko tuota turbon kuntoa mahdollista tsekata mitenkään, vai pitäisikö tuo jo kiertää kaukaa jos ei sitä ole koskaan vaihdettu?
  Vastaa lainaten
Vastaa

Hae ketjusta:

Laajennettu haku

Hyppää alueelle:




Kaikki ajat ovat GMT +2. Kello on nyt 06:44.