Yksittäinen viesti
Vanha 20.05.08, 14:45   #33 (linkki)
jaako2

Rekisteröitynyt: 10/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nokkelanimimerkki
Pitäis saada videolle tuollainen esittely... Pieni tukehtumisvaara kun sitä videoo katsois. Hulvatonta. Ja nää puhelut "Johtajalle" on kyllä legendaarisia lollotilooloo.
Perinteistä kaupantekoa tuo on, tai siis perinteistä kun myydään kallista ja ei tarpeellista kamaa... Itse esittelyjä vaan näyttää kuinka hieno laite on, vihjailee hinnasta (tai ehkä kertookin sen suoraan että "voitte miettiä") ja ennenkaikkea on hirveän ystävällinen ja kaveria. Ei itse koita kaupata ollenkaan, luultavasti lupaakin että hän ei mitään pakkomyy. Ollaan ystävällisiä, juodaan kaffeeta (luultavasti sitä tarjotaan kun tarpeeks ystävällinen on), höpötellään niitä näitä niin kauan että päästään asiakkaiden "kaveriksi"... Sit ehdotetaan että jos soitettais pomolle/tms joka vastaa laitteiden myynnistä että kyllä minä järkkään teille nyt sit viimeisenpäälle halvan hinnan kun kerta jo kavereikskin tultiin ja noin hyvät kaffit keititte.

Sit soitellaan tälle controllerille/clousaajalle jolle annetaan rivienvälistä vähän tietoa tapauksesta jonka jälkeen tiputetaan korkeasta OVH hinnasta 10-20% pois _JOS_ kaupat tehdään nyt heti... Puhelun päätyttyä "esittelijä" luultavasti vähän pahoittelee et on vähä hankala tyyppi tuo 'pomo' mut nyt saatiin kyl oikeasti niin halpa hinta että en edes muista koska olis näin halvalla viimeksi tämä xxxxtuote mennyt.

Puhelimen tilalle voidaan ottaa "pomon pöytä" tms, samaa tapaa käytetään lomaosakekaupassa, esittelijä vie asiakkaat clousaajalle kun on ensin hehkutettu.. Samoin toimi myös Rental ja monet muut...

Ei toki toimi kaikkiin mutta taitaa osaava myyjä(esittelijä)/clousaaja pari myydä tuotteen kuin tuotteen 1/4 asiakkaista ja se on enemmänkuin tarpeeksi kun katteet ja provikat on poikkeuksetta varsin kohdallaan.